Întrebări frecvente

Vindeți medicamente de marcă sau generice?

Oferim atât medicamente generice, cât și medicamente de marcă. Puteți comanda orice produs; Cu toate acestea, versiunea generică este mai ieftină deoarece nu are publicitate. Medicamentele generice funcționează la fel de bine ca și medicamentele de marcă, dar la un cost mai mic.

Ce medicamente vindeți?

Lista completă a medicamentelor o găsiți pe site-ul nostru în secțiunea „Produse”. Deoarece unele medicamente sunt considerate substanțe controlate, o examinare fizică de către un medic este impusă prin lege pentru a le obține. În astfel de cazuri, nu putem vinde medicamente online. Unele dintre aceste medicamente includ: Valium, Lorazepam, Ativan, Diazepam, Clonazepam și Klonopin, printre altele.

Ce înseamnă generic?

Generic înseamnă folosirea unui nume diferit pentru aceleași ingrediente. Conținutul tabletelor din versiunea noastră generică este exact același cu cel al analogului de marcă. Diferența este că medicamentele generice nu se vând.

De ce sunt produsele dvs. atât de ieftine?

Există mai multe motive pentru care produsele noastre sunt mai ieftine decât concurenții noștri. Produsele noastre sunt importate în țară fără înregistrare, deci nu există taxe. Nu cheltuim nimic pe marketing, producatorul se afla intr-un paradis fiscal si costurile de productie sunt mult mai mici. (Nu se utilizează munca copiilor).

De ce forma pilulei generice este diferită de versiunea de marcă?

Ca și în cazul formulărilor de medicamente, forma pilulelor poate să nu fie aceeași cu pastilele de marcă. Din această cauză, pastilele generice vor arăta diferit, dar ingredientele rămân aceleași.

Care este diferența dintre capsulele moi și tabletele obișnuite?

Diferența este viteza de acțiune și zona de absorbție. Tabletele moi acționează mai repede și se dizolvă sub limbă. Acest lucru vă permite să beți alcool sau să mâncați alimente grase înainte de a face sex. Tabletele obișnuite nu funcționează la fel de repede ca tabletele moi și nu se recomandă alcoolul.

Cum sunt expediate produsele?

Comprimatele sunt prezentate în blistere care conțin zece comprimate. Comenzile care conțin 60 de comprimate (6 blistere a câte 10) sunt expediate într-un singur pachet. Comenzile mai mari sunt împărțite în două sau mai multe pachete și expediate separat.

Veți oferi alte produse în viitor?

Dacă nu puteți găsi medicamentul pe care îl căutați pe site-ul nostru, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil și vom face tot posibilul pentru a-l obține și a-l adăuga la lista noastră de produse.

Toate produsele sunt aprobate de FDA?

Toate produsele noastre sunt expediate și fabricate în India; Toate sunt aprobate pentru export de FDA din India.

Ce metode de plată acceptați?

Pentru a ne asigura că comanda dumneavoastră este finalizată într-un timp foarte scurt, în prezent acceptăm doar carduri de credit, criptomonede și știm asta. Odată ce plata este confirmată, produsele dumneavoastră sunt ambalate și expediate imediat.

Ce carduri de credit acceptați?

În prezent, compania noastră acceptă Visa, Mastercard, Amex, JCB, Dinners Club, Discover, Maestro.

Când este debitat cardul meu de credit?

Cardul dvs. de credit va fi debitat atunci când comanda dumneavoastră este procesată și acceptată de departamentul de facturare al companiei.

Care este politica de anulare a companiei?

Puteți anula orice comandă înainte ca aceasta să fie expediată. Din păcate, dacă comanda dvs. a fost deja expediată, nu o veți putea anula sau solicita o rambursare imediată. Pentru mai multe informații despre politica noastră de anulare, vă rugăm să consultați secțiunea termeni și condiții din pagina noastră de comandă.

Există o limită de vârstă pentru a cumpăra pe site-ul dvs.?

Clienții cu vârsta peste 18 ani pot achiziționa orice produs de pe site-ul nostru. Din păcate, nu oferim servicii pentru copii sub 18 ani.

Cum sunt expediate comenzile?

În prezent, oferim clienților noștri două tipuri de metode de expediere. Servicii de curierat (cu urmărire) și poștă aeriană internațională certificată.

În ce țări vă expediați produsele?

Compania noastră livrează produse în toată lumea.

Ce se întâmplă dacă comanda mea este întârziată în vamă?

Dacă aveți probleme la primirea comenzii, vă rugăm să contactați centrul nostru de servicii pentru clienți cât mai curând posibil și vom încerca să rezolvăm orice problemă imediat.

Ce se întâmplă dacă coletul este deteriorat sau nu primesc comanda?

Dacă aveți probleme cu comanda dvs., vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți și vă vom retrimite articolul sau vă vom rambursa banii. Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați secțiunea Politici de pe site-ul nostru.

Când îmi voi primi pachetul?

Clienții pot alege între două tipuri de transport. Poșta aeriană din SUA sau Serviciul poștal din SUA poate dura 2-3 săptămâni pentru clienții din SUA, dar este posibil să le primiți mai devreme. Livrarea prin curier EMS durează 5-7 zile lucrătoare. (Cu excepția sărbătorilor).

De ce nu am primit un e-mail de confirmare? scrisoare?
Dacă nu ați primit încă un e-mail de confirmare, este posibil să fi introdus o adresă de e-mail incorectă la plasarea comenzii. adresa postala. De asemenea, este posibil ca e-mailul să fi fost blocat și trimis în dosarul dvs. de spam. În cele din urmă, verificați dacă căsuța dvs. poștală nu este plină.

De ce mi-a fost refuzată plata?

Dacă plata dvs. a fost refuzată, vă rugăm să verificați dacă ați furnizat informațiile de plată corecte. Dacă informațiile dvs. de plată sunt corecte, vă rugăm să verificați dacă compania dvs. de card de credit aprobă tranzacțiile online și că există fonduri suficiente pentru a acoperi comanda.

Pot schimba opțiunea de expediere?

Toate comenzile sunt expediate în 24 de ore de la confirmarea tranzacției. Puteți schimba opțiunea de expediere în orice moment în această perioadă, contactând departamentul nostru de asistență pentru clienți. Odată ce comanda a fost expediată, opțiunea de livrare nu poate fi schimbată.

Trebuie să fiu acasă pentru a semna pentru pachet?

Cineva trebuie să fie acasă în momentul livrării pentru a semna pentru pachet. Dacă nimeni nu este disponibil să semneze, serviciul poștal vă va lăsa un mesaj pentru a ridica coletul prin intermediul companiei de curierat locală.

Comanda mea nu a fost primită, ce ar trebui să fac acum?

Dacă nu primiți comanda, trebuie să contactați mai întâi oficiul poștal local pentru a vedea dacă este acolo. Dacă coletul nu se află la oficiul poștal, vă rugăm să contactați departamentul nostru de expediere pentru un răspuns. Vă rugăm să rețineți că, dacă coletul este trimis prin poștă aeriană, acesta ar trebui să ajungă în cel mult trei săptămâni și în cel mult zece zile dacă este trimis prin curier.

Am primit doar o parte din comandă; Și acum ce?
Când comenzile sunt mari, le împărțim în pachete separate. Vă rugăm să mai lăsați câteva zile pentru ca restul comenzii să sosească; Dacă nu l-ați primit, vă rugăm să contactați departamentul nostru de transport.

De ce aveți nevoie de asigurare?

Este necesară asigurarea în cazul în care comanda dumneavoastră este pierdută sau plasată greșit prin poștă. În cazul returului, costurile de asigurare nu sunt rambursate.